Verslag 2 - Reisverslag uit Gold Bridge, Canada van Iris Bruggen - WaarBenJij.nu Verslag 2 - Reisverslag uit Gold Bridge, Canada van Iris Bruggen - WaarBenJij.nu

Verslag 2

Door: Iris van der Bruggen

Blijf op de hoogte en volg Iris

07 Mei 2015 | Canada, Gold Bridge

Even een kleine update over de eerstedag op de ranch.

Na 6 uur rijden met de shuttle bus, met prachtige, onbetaalbare uitzichten, en een gezellige buschauffeur die van alles wist te vertellen over de mensen, natuur en de dieren dan eindelijk aangekomen op de ranch.

Samen met drie andere, een uit een ander deel van Canada, een uit Frankrijk en iemand uit Alkmaar! We mochten gelijk beginnen met paperwork en wat toetsen, morgen beginnen we met paardrijden.

Vandaag hebben we een kleine wandeling om de ranch gemaakt, dit moest met minimaal een begeleider die een bear safety orientation gedaan had en met bear spray, voor het geval dat.

Gisteren zijn de 40 kippe aangekomen op de ranch, er zijn er alleen al wel drie opgegeten door raven... beetje jammer!

Ik slaap in een tent met de Duitse Anna, een aardige meid die hier al een maand zit, en nog 5 maanden blijft, we hebben een kastje geimproviseerd uit manden en stukken hout.

Er zitten hier mensen van over heel de wereld!
Onder andere Oostenrijk, Duitsland, Nederland, Frankrijk, Canada en Japan!