Verslag 4 - Reisverslag uit Hedel, Nederland van Iris Bruggen - WaarBenJij.nu Verslag 4 - Reisverslag uit Hedel, Nederland van Iris Bruggen - WaarBenJij.nu

Verslag 4

Door: Iris van der Bruggen

Blijf op de hoogte en volg Iris

03 Juni 2015 | Nederland, Hedel

Het is al weer een aantal weken geleden dat ik terug gekomen ben uit Canada. De week nadat ik terug was ben ik op school geweest en heb ik een gesprek met Karin gehad, die toen aangaf dat een bemiddelingsbureau uit Malta daar die volgende dag zou zijn en hier misschien nog wat kansen voor mij lagen.

Nu, ongeveer twee weken later, zit ik inderdaad op Malta!

Dit is dus mijn derde buitenlandstage (Na Noorwegen vorige jaar en Canada) en ik hoop dat deze wel gaat lukken! Derde keer scheepsrecht.

Afgelopen zaterdag ben ik aangekomen en natuurlijk met warm ontvangst van Lotte, Anouk en Erwin. De afgelopen dagen heb ik wat van het eiland gezien en ook erg veel zon.

Morgen begint mijn stage bij Shanti, een health business met o.a. een winkel, therapie behandelingen en massages, ik heb nog geen idee wat me te wachten staat maar ik ben erg benieuwd!