Reisverslag 7 - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Iris Bruggen - WaarBenJij.nu Reisverslag 7 - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Iris Bruggen - WaarBenJij.nu

Reisverslag 7

Door: Iris van der Bruggen

Blijf op de hoogte en volg Iris

05 Juli 2015 | Nederland, Nederland

Het zit erop!

Na vijf interessante weken in Malta ben ik weer op Nederlandse bodem. Ondanks dat ik ziek geworden was en veel antibiotica had heb ik het er de laatste dagen toch nog het beste van gemaakt. Lotte en ik hebben Gozo ontdekt en The Blue Lagoon bezocht. Ook zijn we met een Nederlandse groep de laatste avond uit eten geweest en natuurlijk eventjes op stap voordat ik opgehaald werd om 5 uur 's-ochtends om naar het vliegveld te gaan.

Ik heb veel leuke nieuwe mensen leren kennen, vooral Nederlanders maar ook een aantal mensen uit andere landen. Ik heb het ook heel erg naar mijn zin gehad met Lotte, Erwin en Anouk waarmee ik het appartement deelde en ik ben hun erg dankbaar dat ze het goed vonden dat ik bij hun kwam wonen voor 5 weken!

Ik ben mijn stagebegeleidster erg dankbaar voor de kans die ze mij gegeven had en vooral voor het begrip, it's safe to say dat zij een van de liefste personen is die ik ook ontmoet heb!

Voor mijn stages (Noorwegen, Canada en Malta) ben ik uiteindelijk zes keer op Schiphol geweest. Ik heb 6 keer mijn koffer in en uit moeten pakken. Ik heb 3 keer afscheid moeten nemen en ik heb drie keer liefdevolle welkomstknuffels gehad.

Ik heb drie prachtige landen (twee werelddelen) bezocht.

Ik heb 23.329 kilometer gereisd.

En ik heb een onvergetelijke ervaring achter de rug!

Ook al is er veel misgegaan tijdens mijn stages, ik had het niet willen missen.