Verslag 5 - Reisverslag uit Sliema, Malta van Iris Bruggen - WaarBenJij.nu Verslag 5 - Reisverslag uit Sliema, Malta van Iris Bruggen - WaarBenJij.nu

Verslag 5

Door: Iris van der Bruggen

Blijf op de hoogte en volg Iris

10 Juni 2015 | Malta, Sliema

Ik zit al 10 dagen in Malta, en het bevalt hier prima.

Ook mijn stage is erg interessant en leerzaam en ik probeer zoveel mogelijk te doen. Ze verkopen organische en natuurlijke producten en er zijn ook massages en gezichtsbehandelingen. Deze gezichtsbehandelingen worden gegeven door Loyda, een vrouw uit Spanje die daar werkt, zo spijker ik ook mijn Spaans bij!

Helga, mijn stage begeleidster is erg aardig en ik kan het goed met haar vinden.

In Malta werkt het iets anders als mensen een gluten of suiker vrij dieet volgen, zij krijgen bonnen van de overheid (30 euro per maand), omdat die producten moeilijker te krijgen zijn en niet in gewone winkels verkrijgbaar. Zo helpt de overheid deze mensen mee om die dingen toch te kunnen betalen, wel handig als iemand allergisch is voor bijvoorbeeld gluten.

Tot nu toe ben ik al veel bezig geweest met nieuwe producten in het systeem zetten, prijzen en plaatsen. Ook de inventarisatie en rekeningen maken ben ik mee bezig.

Maltees leren zit er niet in omdat het 60% Arabisch is! Het is grappig om naar te luisteren maar daar blijft het ook wel bij.

*

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Malta, Sliema

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

05 Juli 2015

Reisverslag 7

29 Juni 2015

Reisverslag 6

10 Juni 2015

Verslag 5

03 Juni 2015

Verslag 4

18 Mei 2015

Verslag 3
Iris

Stage Helicon MBO Tilburg

Actief sinds 14 April 2015
Verslag gelezen: 151
Totaal aantal bezoekers 2620

Voorgaande reizen:

14 April 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: